بهترین شهرهای دنیا برای نقل‌مکان

پاندمی اخیر، اهمیت این‌که کجا داریم زندگی می‌کنیم را دوچندان کرده است. با روند افزایشی دورکاری و نیز باز شدن تدریجی مرز کشورها، حالا وقتش رسیده است که آن‌دسته از افرادی که به فکر نقل‌مکان به شهر یا کشور دیگری بوده‌اند، دست‌به‌کار شوند.
طبق مطالعه اخیر صورت‌گرفته توسط سایت انگلیسی معتبر Money.co.uk، بهترین شهرهای دنیا برای آغاز یک زندگی جدید مشخص و اعلام شدند.
رتبه اول این آمار را شهر “آستین” در ایالات‌متحده کسب کرد. دمای تقریبی ۲۰ درجه سانتی‌گراد، میانگین درآمد ماهانه حدود ۵۵۰۰ دلار و همچنین سرعت اینترنت بالای این شهر باعث شده تا آن را در صدر بهترین شهرها برای زندگی در دنیا ببینیم.
“توکیو” دومین مکان محبوب در این بررسی به‌شمار می‌رود. رستوران‌ها و مکان‌های تفریحی این شهر در کنار طول عمر بالای شهروندان آن، این شهر را متمایز نموده است.
“چارلستون”، در کارولینای جنوبی، در این رتبه‌بندی مقام سوم را کسب کرده است. اینترنت پرسرعت این منطقه (بالاترین سرعت در این لیست) و میانگین مناسب حقوق ماهیانه در این شهر (۴۲۵۰ دلار) باعث شده تا چارلستون در این جایگاه قرار بگیرد.
مقام‌های بعدی در این لیست به‌ترتیب تا رتبه دهم به شهرهای دبی، لس‌آنجلس، ابوظبی، مسقط، سانفرانسیسکو، لاس‌وگاس و منامه اختصاص یافته است.
این تحقیق همچنین گران‌ترین شهرهای دنیا برای زندگی را نیز به‌عنوان مطالعه‌ای جنبی مورد بررسی قرار داد که سه شهر اول آن در کشور سوییس جای دارند. شهر بازل، با هزینه زندگی سالانه ۷۲۵۰۰ دلار، رتبه اول پرهزینه‌ترین شهر دنیا را برای گذران زندگی به خود اختصاص داد‌. زوریخ با هزینه سالانه ۷۲۰۰۰ دلار و لوزان با ۵۱۷۰۰ دلار در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.
در آن‌سوی این رتبه‌بندی، شهر استانبول را می‌بینیم که با هزینه زندگی سالانه ۱۷۲۰۰ دلار یکی از ارزان‌ترین اهداف برای نقل‌مکان به‌شمار می‌رود. بوینس‌آیرس با ۱۸۶۰۰ دلار هزینه سالیانه و کوالالامپور با ۲۰۵۰۰ دلار پس از استانبول ایستاده‌اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *