نزدیک شدن پاسپورت ترکیه برای سفر به حوزه شینگن بدون ویزا

پاسپورت ترکیه برای سفر به حوزه شینگن

اول ماه مارس سال جاری میلادی، رجب طیب اردوغان، رییس‌جمهور ترکیه، اعلام کرد که به زودی بازگشایی مجدد کافه‌ها و رستوران‌های این کشور انجام خواهد گرفت. در حال حاضر این مغازه‌ها با حداکثر 50 درصد ظرفیت تا 7 شب اجازه فعالیت دارند.

در حالی که فصل پذیرش توریست در ترکیه به زودی آغاز می‌شود، به نظر می‌رسد که تمامی مردم ترکیه تقریباً مشتاق پذیرایی از مسافران می‌باشند، بخشی از کشور که نقش مهمی در اقتصاد ترکیه ایفا می‌کنند.

شهر بدروم، یکی از مقاصد محبوب توریست‌ها در فصل تعطیلات، از پیش پذیرای مسافر‌انی بوده است که با اولین کشتی کروز بین‌المللی پا به این شهر گذاشته‌اند. به علاوه، تعدادی پرواز مستقیم بین‌المللی نیز به ناوگان هوایی کشور ترکیه بازگشته‌اند.

در حالی که تابعیت ترکیه از طریق برنامه سرمایه‌گذاری محبوب‌تر از گذشته شده است، مزایای بیشتری را در آینده نزدیک برای کسانی که آن را به دست آورده‌اند و یا خواستار آن در حال حاضر هستند، خواهد داشت. کشور ترکیه  مدتی است که مذاکراتی را برای ورود به اتحادیه اروپا آغاز کرده است و به تازگی نیز ملاقات مهمی بین وزرای خارجه ترکیه و یونان انجام شده است. بحث درباره امنیت بخش شرقی حوزه مدیترانه، جایی که هر دو کشور حق استخراج گاز و نفت این منطقه را خواستارند، موضوع اصلی این ملاقات بوده است. به طور مشخص، این نشست می‌تواند نشانه‌ای از اراده ترکیه برای از سرگیری گفتگو با کشورهای اروپایی و نیز ورود به اتحادیه اروپا تلقی شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *