تمهیدات جدید ابوظبی برای ویزای طلایی امارات

بانک ADCB در شهر ابوظبی، برنامه تازه‌ای را برای سرمایه‌گذارانی که می‌خواهند ویزای طلایی امارات متحده عربی اخذ نمایند، معرفی نموده است.

بانک تجارت ابوظبی یا همان ADCB، یک برنامه سپرده‌گذاری را برای افراد خارجی ارائه داده است تا کسانی که شرایط درخواست برای ویزای طلایی امارات را دارند، از این طریق بتوانند با سپرده‌گذاری حداقل 2 میلیون درهم در این بانک به اقامت کشور امارات دست یابند. بانک تجارت ابوظبی اعلام نمود که این خدمات و تسهیلات بانکی پیشنهادی صرفاً جهت افرادی طراحی شده است که خواستار اخذ ویزای طلایی امارات می‌باشند، کسانی که نرخ سود این پول به وثیقه سپرده‌گذاری شده برای‌شان جذاب و مفید است.

بانک ابوظبی مقدمات این برنامه را پس از امضای قرداد شراکت راهبردی با «اداره اقامت ابوظبی» اجرایی کرد. این قرارداد توسط «اداره توسعه اقتصادی ابوظبی» جهت حمایت از جمعیت بین‌الملل امارات آماده و فراهم شده بود.

محمد الجایاش، مدیر بخش اجرایی بانک تجارت ابوظبی، در این مورد اظهار داشت: «این بانک مفتخر است که با پذیرش وثیقه از سرمایه‌گذاران خارجی، در راستای حمایت از اقتصاد کشور امارات گام برمی‌دارد.» او افزود: «این خدمات ویژه و منحصربه‌فرد ارائه شده به سرمایه‌گذاران اهداف بلندپروازانه‌ای داشته و در پیوند محکمی با کشور امارات خواهد بود.»

مدیر اجرایی اداره اقامت ابوظبی نیز طی اظهارنظری گفته است که این مشارکت بین اداره اقامت و بانک تجارت ابوظبی، فواید فراوان و سودمندی را برای دارنده ویزای طلایی امارات در پی خواهد داشت و باعث خواهد شد افراد بااستعداد، متخصص و سرمایه‌داران خارجی جذب کشور امارات شده و با بازار تجاری ابوظبی پیوند خورده و یکپارچه شوند.»

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *