,

احتمال پایان برنامه ویزای طلایی پرتغال

ویزای طلایی پرتغال

اکسپرسو، یکی از روزنامه‌های معتبر کشور پرتغال، مطابق اظهارات قبلی دولت، اعلام نمود که احتمالاً از فوریه 2023 دیگر پرونده‌های ویزای طلایی پرتغال پذیرش نمی‌شود. آنتونیو کاستا، نخست‌وزیر پرتغال، در نوامبر سال گذشته تأیید کرده بود که این برنامه احتمالاً به پایان راه خود رسیده است.

این روزنامه معتبر که فقط اشاره نموده است حذف این برنامه در دستور کار پارلمان قرار گرفته، هیچ جزئیاتی درباره فرآیند و تاریخ دقیق پایان پذیرش درخواست‌ها به‌دست نداده است، اما تأکید نموده که این موضوع توسط مقامات رسمی دولتی تأیید شده است.

مشاوران حقوقی خصوصی در پرتغال نیز اعلام کرده‌اند که مسؤولان دولتی این خبر را تأیید کرده‌اند و گفته‌اند که قوانین چدید احتمالاً فقط بر روی گزینه‌های خرید ملک و سرمایه‌گذاری تمرکز خواهد داشت و دیگر گزینه‌ها ممکن است همچنان در دسترس باقی بمانند.

وکلای حقوقی دیگری نیز در این کشور اظهارنظر نموده و گفته‌اند که تا زمانی که پایان برنامه توسط دولت اعلام نشده است نباید عجله کرد و همچنین در صورت اعلام پایان برنامه، مدت زمانی طول خواهد کشید تا اجرایی شود و دولت حتماً بازه‌ای زمانی را برای پرونده‌های در حال بررسی معین خواهد کرد. علاوه بر تمام این‌ها، احتمالاً تغییرات اعمال شده بر روی برنامه ویزای طلایی پرتغال به‌معنای پایان این برنامه نخواهد بود و فقط گزینه‌ها را کاهش خواهد داد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *