,

اخذ ویزای ۱۰ ساله بالی از طریق سپرده بانکی

دولت اندونزی به‌‌تازگی اعلام کرده است که یک برنامه اقامتی را با نام Second Home Visa راه‌اندازی نموده که به افراد خارجی اجازه می‌دهد تا با دارا بودن مبلغ ۱۳۰ هزار دلار در حساب بانکی خود بتوانند اقامت ۱۰ ساله بالی و سایر مناطق این کشور را به‌دست آورند. انتظار می‌رود متقاضیان این برنامه افرادی با درآمد بالا، بازنشستگان و صاحبان ارزهای دیجیتال باشند.

اقامت بالی

هر فردی که این ویزا را کسب کند می‌تواند در هرکجای کشور اندونزی اقامت داشته باشد که توقع می‌رود بالی، جاکارتا و لومبوک سه نقطه محبوب آنها باشند. دولت اندونزی همچنین امیدوار است که با استقبال از این برنامه،افراد خارجی باعث شوند سایر نقاط کشور که در حال توسعه هستند نیز تحت‌تاثیر رشد اقتصادی قرار گیرند.

برنامه جدید شامل اقامت ۵ یا ۱۰ ساله کشور اندونزی می‌باشد و متقاضیان باید ثابت نمایند که مبلغ ۱۳۰ هزار دلار در حساب بانکی خود سپرده دارند. مدیر اجرایی اداره مهاجرت اندونزی طی اظهارنظری اعلام کرد که دولت متبوعش امیدوار است افراد واجد شرایط با اخذ این ویزا در کشور اندونزی بمانند و مشارکت مثبتی در اقتصاد روبه‌رشد این کشور داشته باشند. او هدف این برنامه را ابتدا جذب توریست‌های خارجی برای اقامت بلندمدت در بالی و سایر نقاط اندونزی اعلام نمود. برنامه‌های مشابهی نیز در کشورهای مکزیک و کاستاریکا در حال اجرا است که هدف آنها اقامت طولانی‌تر شهروندان خارجی در این کشورهاست.

افراد خارجی مورد هدف این برنامه اقامتی بیشتر توریست‌هایی هستند که با داشتن پول کافی می‌خواهند سنین بالای عمر خود را در جزیره زیبای بالی و سایر نقاط اندونزی سپری کنند. در عین حال، سرمایه‌گذاران و صاحبان رمزارز متقاضی این برنامه نیز موقعیت‌های مناسبی را می‌توانند در این کشور برای رشد اقتصادی خود پیدا کنند.

اقامت بالی

قرار بر این است که تمامی مراحل بررسی پرونده و درخواست متقاضیان این ویزا به‌صورت آنلاین و از طریق یک اپلیکیشن انجام شود که در حال کامل‌شدن است. این سیستم آنلاین باعث می‌گردد که متقاضیان از کاغذبازی‌های مرسوم این برنامه‌ها آسوده‌خاطر باشند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *